Saturday, December 3, 2011

Hye :]

ASSALAMUALAIKUM :)
mula-mula sekali nak cakap yang blog ni entah blog yang keberapa tah yang aku dah buat ... blog-blog sebelum ni semuanya tak menjadi . kejap je lepas tu aku delete sebab rasa mcm malas sangat nak tulis , and yang paling last sekali aku delete sebab aku ingat masa tu nak pindah g Seseri ... so jarang tulis , jadi better kalau aku delete teros kan ... tapi sejak2menjak ni , bila aku tengok ramai kawan aku tulis blog , tetiba rasa rindu pulak nak tulis balikk , kan ... kan ... so , akhirnya aku buat lah balik blog baru nihhhh , dengan menggunakan nama blog yang sama : taiptulistangan.blogspot.com :]
hmm , aku nih taklah pandai sangat bab tulistulis nihhh , ape yg telintas kat fikiran aku tulis jelahh kan ... lagipon aku rasa blog nihh mcm tempat untuk aku kongsi pengalaman yang aku hadapi ... especially masa kat Seseri lah kann ... ( oke yang tu nanti kita cecitee ) and yang buat aku rasa terkilan sangat ialah bila aku dah bazirkan masa 1 tahun tak tulis apapa masa ada kat Seseri ... foesure dudok sana banyak sangat yang jadi , pahit manis semualahhh kan ... so ,aku ingat ape yang ada siketsiket dalam diari aku tuh aku nak tulis kat sini ... boleh jugak aku bacabalik time free :]
sooo , enjoyyyyyy lah baca blog aku yang tak seberapa nihhh !

No comments:

Post a Comment