Wednesday, December 7, 2011

iloveyouguys :]

hani:  najihah thank you ♥
hani: choy , post terdlete tiba tiba . ha , takpe . kau okay tk nh ? nk aku tolong ap ap ?
jiaa:  takpe lah wehh , nanti lama-2 oke lah nihh ... kau tuh , oke ke tak lagi ?
hani:  heyy jgn lah mcm nh . kau tak oke cerite lah dgn aku . dah , aku okay je skrg . kau ade ap ap jgn simpan doh .
jiaa: takde pape lah bro , aku oke je ... masalahhatiperasaan nih mane kau boleh tolong kan ? kan ? hurmm , sokayyy :] baideway, thankks
hani:  kau jatuh cinte ke ? hurm okayy . jgn buat bende bukan bukan .*mcm kau ckp ;]
jiaa: ergh , tak jugakk ... kes dia mcm "yang terlewatkann" hurm, aku tau kau takpahamm ...
haniOH AKU PAHAM sgt doh . kau lek lu lahh . mne tahu dy balek semula ;|
lilly:   you should read my blog, i understand yr situation aight now! okaybye, loveyou!
jiaa:  taklahh , dia dah dgn org yg dia suke ... tp skrg dorang tga bergolakk
jiaa:  err ...  owh , oke lly ♥ baideway , thankks ;]
hani:  kau jgn give up cepat sgt . biar kan je dulu . klau diorang bergolak bagai , mane tahu nnti dy single balek ;|
jiaa:  errr , tp aku takpenah kasitau dia aku suke dia ... aku cakap aku takk , tp sebenar nyee .. hurmmm susah lahh , argh !
jiaa:  thankss lly for those post ... even it's not totally for me :'] ILYSFDM ♥
lilly:  surely, ilysdfm juga sayang:] oh yeah, lily tgh post a blog pasal kau juga ni. okay later tgk :)
hani:   then kau kasi tahu je lahh . kang kalau kau pendam lama lama lagi lah jadi gila . heyy stay strong babe . nak aku tolong ckp tau . 
jiaa:  takpelahh ,aku bahagia tengok dia bahagia :'] tapi sekarang dia tenga begolakk , tu yg aku rasa .... entahlahhh  . aku nak tgk dia happy mcm dulu , tapi lately nihh aku tengok dia mcm dah takambil kesah pasal hal dia tuhh , aku bangga ngn dia :'] tapi hati aku pulak yang tak sedapp .. takpelah lamalama nanti oke lah tuu kot
hani:  tengok ? kau sendiri rase bende tu boleh pergi jaoh kan ? chill la . kau buat biase sudah . tak payah nak tunjuk desprate bagai . lame lame dy paham sendiri ;]
jiaa:  a'aa aku tau , sayang tak semestinya memiliki kan ? kan ? walaupun dlm hati Allah je tau ;] but sokayy , kalau betul dia untuk aku takkan kemana ... and kalau akan ada orang lain untuk aku , taklamakejap aku akan jumpa jugakk :] heee (tetiba jiwangkarattahapgabanje)
hani:  HAHA ;DD betul tu . tengok kau lagi expert dari aku pasal bende nh smue . heyy selama nh kau yg bagi aku nasihat bagai pasal bende ni kan . so cool okay . kau tahu ap yg patot kau buat ♥
jiaa:  haha i noe ! iloveyoulikehellHANIHAZIRAH :] thankss for those words , i'm really appreciate it ♥ bdw , thankks to you too Fatin Atiqah Halim :] u guys rockkks !
lilly: awwwww, loveyousomuch! promise, ill keep you in my prayers and my heart! hani hazirah jugak!
hani: heyy we gonna rock it so great next year ;]
lilly: insya'Allah ♥ :)
jiaa: yeahh , both of u too ! owesss , i guess we're more than just a PRS partner ♥
lilly: hihihi :')



p/s: thankss to FACEBOOK !





No comments:

Post a Comment