Sunday, December 4, 2011

my colourpencil :]

lilly :] jiaa :] hani :] ika :] eirra
HEY :]
so , gambar kat atasni ialah gambar "penselwarna" aku . heee , takpaham? oke , sebenarnye dorang semua ni ialah buddy (s) cinta sayang aku ! serios tak tipu , aku sayang korang ...! korang rakan terbaik aku penah ada kat Seseri nihhh ! aku rindu kat korang ! taksabar nak bukak sekolah sebab nak jumpe korang ! erhhh , stopp ! haha
oke , kenapa aku cakap dorang nih "penselwarna" aku ? jawapan nye sebab dorang nih la yg selalu mewarnakan hidup aku .... sebelom aku kenal dorang semua nihhh , hidup aku kat Seseri semuanya putih tak bermaya :'| lepas kenal dorang sume nye colourful mcm RAINBOW (nama grop kitorang) . eh , yeke ? mcm hiperbola siket ye disitu ^-^ dan perkara yang paling best ialah kitorang semua nya PRS :] taktipu nih , kitorang tak plan pon untuk apply borang PRS samasama tapi mayB jodoh kannn ? except foe Eirra jea :[ dia tade pegang apapa jawatan ... but sokayyy . sikalang nak cercite pasal sorangsorang dari dorang =
NOR FATIN ATIQAH aka LILLY :]
dia nihhh sangat sweet oke ... aku sayang dia , kitorang boleh jadi rapat sebab kitorang sama set English , Miss Dura' .. and mayB sebab samasama jadi PRS , taksalah masa Karnival Kerjaya kat MSU haritu ... masatu kitorang semua buzzy buad persiapan and tu yang buat bond antara kitorang kuat kott . dulu dia selalu cecite problem dia kat aku ... kan Lilly ? pasal **** ? and and kelas kitorang ni sebelahmenyebelah jeaaa ... aku 4 Bakerara and dia 4 Cattleya ... next year kitorang jaoh siket lahhh , sobsss :'[ aku kelas 5 Fialaara and dia 5 Helpilia ... but sokayyy , as long as we're still be friend , kan Ly kann ? ILYSFDM
HANI HAZIRAH aka ZIZIE :]
owh , nie baybeehhh , darling , bro , sayang, busuk, barbie , etc aku :] aku sayangggggggggg sangat kat dia , and aku tau dia pon tau , haha , kan Zizie ? kitorang boleh rapat sama mcmana aku boleh rapat ngn Lilly ... kitorang sama set English and sebab kitorang samasama PRS :] dia nih sangat rempitz u'olz , tapi dalam hatiadataman lahh . dia suka makan KOPIKO , dia selalu cecite problem dia kat aku and vice verca :] taktahu kenapa , aku nih bukanlah jenis yang senang cite masalah aku kat orang tapi seriosly aku dah banyak share problem ngn Zizie nihh .. aku senang cite kat dia , and dia sangat faham aku :] baideway , dia nih salah sorang drpd photographer sekolah okee , so jangan mainmain ngn dia ye pasal gambar ....^-^
IKA AMIRA aka IKA :]
ika nih klasmate n housemate aku :) kitorang samasama rumah kuning ... oke , dah nama pon klasmate , so tau lah kan mcmana kitorang boleh rapat ? dia nih kira antara kritikal genius jugakk lah ... idea dia sangat lah ROCKKZ ! kitorang dalam kelas bukan tablemate tp kitorang dudok sebelahmenyebelah ... eh , mcmana tu ? haaa , pikepike senirikk lahh ! dulu , kitorang 2 ade rapat mgm sorang tuh , nama dia Sarah Wahida , tp dia tu dah pindah balik Kelantannn :[ sokayyyy , kitorang still contact kottt ( BFFNE) baidewayy , aku sayang Ika and hopefully kitorang sama dorm next year ! haha , alaaa , kalau tak sama pon kitorang akan samakan jugakkkk FLYYY dorm lahhh :] *keningkening
EIRRA EIZZATY aka EYRA :]
yg nih pulak taktahu mcmana boleh rapat tapi tulah kan , jodohhhhhhh :] takdelah pulak persamaan kitorang ... nak kata kelas sama TAK , rumah sama TAK , dorm sama LAGILAH TAK , set English sama TAK , semuanya TAKK lah .. tp mayB sebab dia klasmate Zizie n Lilly , tablemate Ika masa dlm DM , sebab tu kitorang jadi rapat kottt . lagiponnn , dia selalu jugak cecite masalah dia kat aku ... aku pon sama , cite kat dia pasal 1 masalah tuhh . kire dia jelah yg tahu pasal benda tuhhh , kan Eira ? kitorang selalu lepak kat kantin and gosipgosip sambil tunggu makanan siap ... bestttt sangat kot masatu ... aku aku selalu kot nanges depan dia , hehheee c(:



p/s: 
semua laen rumah , Oncidium ( Jiaa n Ika ) , Brassidium ( Eirra ) , Epidendrium ( Zizie ) , Dendrobium (Lilly ) ... nak tahu rumah ape ... tengoklah warne lat nama masingmasing .... baideway , next year aku , Zizie n Eirra sama kelas , wooootwooooot ! Ika kelas Bakerara ... Lilly Helpilia .... sokayyy , recesss samasama oke kawan (s) :3

No comments:

Post a Comment